wtorek, 21 maja 2013

Coś dla wielbicieli pocztówek, czyli postcrossing

     Od zawsze lubiłam dostawać pocztówki od znajomych, rodziny. Szczególnie te z widokami :) Sama też kupowałam je w czasie wycieczek. Ostatnio nie miałam okazji żadnej nabyć. Alternatywą okazała się odkryta kilka miesięcy temu strona, za pomocą której można wysyłać i otrzymywać kartki. Nie jest to jednak to samo, co dostać pocztówkę od bliskiej osoby, jednak można się takim substytutem zadowolić :) Sama dostałam już 8 kartek, w tym jedną od Polki mieszkającej zagranicą.
Oto kilka moich nabytków:

  • Niemcy

Postcrossing, pocztówki



  • Rosja
Postcrossing, pocztówki

  • Holandia
Postcrossing, pocztówki

  • Japonia
Postcrossing, pocztówki

Wystarczy zarejestrować się na stronie i wylosować osobę, do której powędruje nasza kartka. Początkowo możemy wysłać na raz 5 pocztówek. Z czasem liczba ta wzrasta. 
Niestety od początku roku zwiększyły się koszty wysyłki - ekonomiczny 4,60 zł, priorytet 5,00 zł. Mimo tego raz na 2 tygodnie możemy pozwolić sobie na taką przyjemność. I nie mówię tutaj o kolejkach na poczcie! :)
Pozdrawiam,
Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...