niedziela, 1 grudnia 2013

Ulubieńcy listopada 2013

     Wczoraj na moim blogu ukazał się wpis z kosmetycznymi ulubieńcami miesiąca. Tym razem przedstawię Wam ulubieńców niekosmetycznych.

1. Książka - Bloger Kominka
Tomek Tomczyk Bloger

Znajoma blogerka polecała tę pozycję. Gdy zaczęłam czytać, okazało się, że kiedyś robiłam do niej podchody, ale szybko odrzuciłam ją na bok. Teraz pochłonęłam tę książkę w jeden dzień. Przyjemnie i lekko się czytało. Dowiedziałam się kilku cennych informacji z tej pozycji.

2. Film - Ogniem i mieczem
Ogniem i mieczem
Po długim czasie powróciłam do tej ekranizacji. Bardzo lubię filmy, których akcja dzieje się w przeszłości.  Mogłabym praktycznie oglądać tylko takie filmy.

3. Muzyka - Eska TV
ESKA TV

Po kilku latach powróciłam do oglądania telewizji. Z nudów włączam zazwyczaj Eskę, aby coś grało w tle :)

4. Serial - Supernatural i The Originals

supernatural sezon 9

Nie z tego świata trzyma bardzo dobry poziom w tym sezonie. Z przyjemnością oglądam nowe odcinki, które przypominają początki serialu. Ostatni odcinek (9x08) powalił mnie na kolana - prawie cały czas się śmiałam z zabawnych sytuacji. 3.12 zostanie wyemitowany ostatni odcinek w tym roku.

The Originals

 The Originals według mnie jest lepsze od TVD. Więcej się dzieje i nie musimy oglądać wiecznie płaczącej/niezdecydowanej Eleny. Pierwotni tworzą idealny serial.

5. Jedzenie/picie - owoce, ciasto marchewkowe
Zimno, pochmurno, wietrznie... Tylko owoce i ciasto marchewkowe poprawiają mi humor :) Przepis na ciasto wzięłam z bloga Agnes. Jest zdrowe i pyszne :)

6. Forma ruchu - TiffanyRotheWorkouts
Żałuję, że dopiero teraz odkryłam jej treningi. Niby są łatwe, długo mogę ćwiczyć, a na drugi dzień same zakwasy... Bosko :)

Co lubiłyście robić w listopadzie? Jakie są Wasze ulubione seriale, filmy?

Justyna

Nie zapomnijcie o trwajacym rozdaniu i fanpage'u :)
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...