środa, 4 grudnia 2013

Projekt denko - listopad 2013 - pielęgnacja i kolorówka

     2 dni temu pogoda nas rozpieściła :) Było bardzo słonecznie. Skorzystałam ze okazji i cyknęłam kilka zdjęć na dworzu. 
Dzisiaj przychodzę do Was z projektem denko, który całkiem dobrze mi idzie. Zużywam produkty i zapasy się zmniejszają, a ja robię kolejne... Błędne koło :)) Też tak macie? :)


 1. Elmex, Pasta do zębów wrażliwych
Nie przestanę jej zachwalać, jest cudowna - możemy zapomnieć o nadwrażliwości zębów.
Czy kupię ponownie? - TAK

2. Bolsius, Świeczka zapachowa - French Vanilla
Miała słodki, intensywny zapach wanilii - jeden z moich ulubionych. Miała jedną, bardzo dużą wadę - nie wypaliła się do końca, zostało jej bardzo dużo w opakowaniu.
Czy kupię ponownie? - NIE

3. Oriflame, Pure Nature, Oczyszczający preparat przeciw wypryskom
Początkowo działał dobrze, wysuszał wypryski, ale mam go długo, a że forma aplikacji nie należy do higienicznych - pora wyrzucić go do kosza.
Czy kupię ponownie? - NIE

4. Synchroline, RosaCure intenisive, Emulsja na dzień z filtrami ochronnymi SPF 30 i UVA
Dostałam go z GlossyBoxem. Używałam latem, ponieważ ma filtr SPF30 i fajnie matowił cerę. Był bardzo wydajny. Nie kupię go, bo nie mam trądziku różowatego.
Czy kupię ponownie? - NIE

5. FlosLek, Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i rumiankiem
Używałam go aż 5 miesięcy, jest wydajny. Dobrze nawilżał skórę wokół oczu, kosztował 7-8 zł.
Czy kupię ponownie? - TAK

6. Oriflame, Krem na dzień Optimals Oxygen Boost do cery normalnej i mieszanej
Użyłam go kilka razy, szybko się wchłaniał. Pachnie całkiem ładnie, ale przestraszył mnie baaaardzo długi skład Nie zdenkuję go, bo znalazłam kremy idealne dla mojej skóry i boję się eksperymentować.
Czy kupię ponownie? - NIE

7. Oriflame, Krem do rąk Fruit Cocktail
Krem miał przyjemny, owocowy zapach, chociaż czytałam, że nie wszystkim przypadł do gustu. Krem dobry na lato, bo zimą potrzebuję mocniejszego nawilżenia.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

8. Balea, Urea Fußcreme Krem do stóp z mocznikiem
Bardzo go polubiłam, dobrze nawilżał. Więcej możecie dowiedzieć się tutaj.
Czy kupię ponownie? - TAK

9. Eveline, Superskoncentrowane serum modelujące do biustu
Kolejne z rzędu opakowanie tego produktu zdenkowane. Lubię efekt, jaki daje - napięcie skóry :)
Czy kupię ponownie? - TAK

10. Scottish Fine Soaps, Mleko do ciała
Zapachem przypomina mi melczka do ciała z Nivea. Smarowałam nim łydki, gdzie od czasu do czasu zdarzały mi się przesuszenia. W trakcie używania tego produktu, skóra była nawilżona. Dla przeciwniczek parafiny - jest na trzecim miejscu!
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

11. Oriflame, Pure Nature, Krem pod prysznic z nawilżającą bazylią i brzoskwinią
Normalny produkt pod prysznic, starczył mi na około 2 miesiące. Pod koniec używania byłam zmęczona zapachem, chociaż początkowo bardzo mi się podobał.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

12. SunOzon, Mleczko samoopalające
Moja pierwsza przygoda z samoopalaczem zakończyła się klęską - zacieki i inne nieprzyjemne ślady. Nakładałam go na świeżo speelingowane ciało. Nie zauważyłam w sklepie, że został miesiąc do końca ważności produktu. Musi wylądować w koszu.
Czy kupię ponownie? - NIE

13. Oriflame, Oczyszczający korektor w sztyfcie z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu
Produkt pachniał olejkiem z drzewa herbacianego - lubię ten zapach. Niestety był dla mnie zbyt pomarańczowy.
Czy kupię ponownie? - NIE

14. Catrice, Podkład matujący Infinite Matt make up
Podkład kupiłam prawie rok temu, źle dobrałam odcień, niestety. Zużyłam prawie cały produkt, chociaż nie wiem jakim cudem. Zazwyczaj mieszałam go z innym produktem. Często ważył mi się na twarzy. Dobrze, że firma Catrice go wycofała.
Czy kupię ponownie? - NIE

15 Oriflame, Tusz do rzęs Extreme
Całkiem fajny tusz, nie mogę mu nic zarzucić, ale brakowało mi efektu "wow".
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

16. Hean, Korekor pod oczy
Bardzo fajny produkt, dobrze maskuje cienie pod oczami. Minus za słabe opakowanie, które pękło.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

A Wy dużo produktów zdenkowałyście w listopadzie? 

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...