piątek, 14 czerwca 2013

Moja pielęgnacja włosów

Dzisiaj przedstawię Wam produkty, które używam do pielęgnacji włosów i dodatkowo kosmetyki, które mam zamiar przetestować :) Zapraszam dalej :)


Moja pielęgnacja włosów


Może zacznę od szamponu - GARNIER FRUCTIS Odżywczy szampon bez silikonów i parabenów. Szampon jest delikatny, dobrze myje włosy. Jego wadą jest to, że do końca nie radzi sobie z olejkiem. Produkt z Alterry zmywał go bez problemu.

GARNIER FRUCTIS Odżywczy szampon bez silikonów i parabenów

Odżywka  z Oriflame do przetłuszczających się włosów
Nie mogę się doczekać kiedy ją skończę i znajdę jakąś inną. Trzeba bardzo dużo nałożyć na włosy, żeby dała jakikolwiek efekt. Nie kupię jej więcej. Następcą będzie moja ulubiona odżywka z Garniera z awokado i masłem karite.

Odżywka  z Oriflame do przetłuszczających się włosów

Olejek Sesa
Dalej polecam ten produkt. Recenzję znajdziecie tutaj : Olejek Sesa

Olejek Sesa

Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów, włosy suche i zniszczone, Joanna
Używam go od około 2 miesięcy i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Nie spodziewałam się po tak tanim produkcie faktycznego wygładzenia włosów :) Jeśli jeszcze nie próbowałyście, przetestujcie! :)

Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów, włosy suche i zniszczone, JoannaSerum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów, włosy suche i zniszczone, Joanna


Spray ochronny do włosów ISANA
To produkt, którego rzadko używam, ponieważ prawie wcale nie prostuję włosów. Z suszarką też się nie spoufalam. Jeśli już suszę, to tylko zimnym powietrzem ;)

Spray ochronny do włosów ISANA

L'biotica BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się
Tego kosmetyku używam od około roku i jestem zadowolona. Raz na tydzień/dwa tygodnie nakładam na włosy i jestem w stanie zauważyć, że po aplikacji tej maseczki, czuprynka mniej się przetłuszcza. Produkt nie obciąża włosów ;)
L'biotica BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się

Produkty, które będę testować:

  • Szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się - Joanna

Szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się - JoannaSzampon normalizujący do włosów przetłuszczających się - Joanna


  •  Maseczka jajeczna odżywcza - Joanna

(przez przypadek wzięłam z półki do włosów jasnych i farbowanych...)
Maseczka jajeczna odżywcza - Joanna

  •  Olejek kokosowy Parachute i olejek na gorąco Oriflame

 Olejek kokosowy Parachute i olejek na gorąco Oriflame

Justyna


Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...