wtorek, 20 sierpnia 2013

Nominacja do Liebster Award!

Bardzo dziękuję Gusi Zet za nominację ;) Pierwszy raz spotykam się z Liebster Award, ale postaram się jak najlepiej odpowiedzieć na pytania ;)

Regulamin

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Kosmetyk bez którego nie ruszam się z domu, to..?
Nigdy nie wychodzę z domu bez pomadki ochronnej. Zawsze muszę mieć ją w torebce ;)
2. Z domem rodzinnym kojarzy mi się..?
ze spokojem, wypoczynkiem i ciepłem rodzinnym
3. Moje motto, to..?
Ciesz się każdym dniem, tak jakby miał być ostatnim (jedno z kilku)
4. Nie mogłabym żyć bez..?
marzeń - lubię bujać w obłokach ;)
5. Marzę o..?
domku nad jeziorem 
6. Poczułam się dorosła, gdy..?
wyjechałam do nowego miasta w całkowicie obce środowisko
7. Moje ulubione perfumy to..?
Bruno Banani Pure woman
8. W mężczyźnie szukam..
Musi mieć to coś w sobie, żeby zaiskrzyło ;)
9. Według mnie najlepszy wiek na ślub to..?

Wszystko zależy od tego, kiedy spotka się miłość swojego życia :)

10. Miłość to..?
" Miłość oznacza, że więcej nie trzeba szukać."
11. Co Ci daje prowadzenie bloga?
Prowadzenie bloga daje mi po prostu radość, że mogę się podzielić z innymi moimi wrażeniami dotyczącymi testowania kosmetyków.


MOJE PYTANIA:
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
3. Moim najdroższym kosmetykiem jest...
4. Film czy serial? Dlaczego?
5. Moje ulubione danie to...
6. Ulubione zajęcie to...
7. W przyjaźni najbardziej cenię...
8. Wakacje na łonie natury czy w mieście?
9. Największe życiowe szaleństwo to ...
10. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa to...
11. Wielka wygrana pieniężna i co dalej?


NOMINOWANI:


Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...