piątek, 9 sierpnia 2013

Kobo Professional, Eyeshadow Base

Cześć!
     Dzisiaj zapraszam Was do przeczytania recenzji wygładzającej i utrwalającej bazy pod cienie MONO EYE SHADOW i PURE PEARL PIGMENT.
     Może zacznę od tego, że bazę używam już 8 miesiąc, praktycznie codziennie, więc myślę, że mogę już coś więcej o niej powiedzieć.
Działanie:
Producent zapewnia, że produkt poprawia intensywność koloru, trwałość cieni i ułatwia aplikację.
Według mnie baza na 100% poprawia trwałość cieni. Makijaż oczu wytrzymuje cały dzień - bez bazy było to niemożliwe. Jeśli chodzi o intensywność koloru i aplikację, to nie mogę się z tym nie zgodzić, ale to działanie nie jest dla mnie najważniejsze, bo nie przykładałam do tego dużej wagi.
Kobo Professional, Eyeshadow Base

Produkt ma kremową konsystencję i przyjemny zapach. Trzeba pamiętać o nałożeniu cienkiej warstwy, w innym wypadku może się rolować.
Kobo Professional, Eyeshadow Base

Wadą jest ciężko zamykający się pojemniczek. Zanim jeszcze kupiłam ten produkt, wyczytałam, żeby nie odrywać sreberka w środku i słoiczek będzie się zakręcał. Tak też zrobiłam i mogę go zamknąć, chociaż nie jest to takie proste jak się gdzieś spieszę... Złośliwość rzeczy martwych :)

Cena: ok. 17 zł w Naturze

Podsumowując, jest to baza pod cienie, którą na pewno kupię ponownie. 
A Wy macie swoje ulubione bazy? Jeśli używałyście tej z KOBO, jakie są wasze opinie na jej temat?

Justyna

Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...