czwartek, 15 sierpnia 2013

Mój pierwszy ShinyBox

Nigdy nie zamawiałam pudełek typu GlossyBox czy ShinyBox. Z ciekawości postanowiłam sprawdzić ShinyBox i właśnie dostałam moje pierwsze pudełko. Chciałabym, abyście też zobaczyły, co było w środku. 

Oto co zobaczyłam, gdy otworzyłam pudełeczko.
ShinyBox sierpień 2013

ShinyBox sierpień 2013

ShinyBox sierpień 2013

1) Indola, Serum na zniszczone końcówki włosów

Indola, Serum na zniszczone końcówki włosów

2) Bielenda, Płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1 
Bardzo się cieszę, że będę mogła wypróbować ten produkt, bo od jakiegoś czasu myślałam nad jego kupnem ;)

 Bielenda, Płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1

3) Dermedic, Maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro

Dermedic, Maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro


4) Marion, Koncentrat antycellulitowy chłodzący
Ciekawy produkt, nie mogę doczekać się testowania ;)

 Marion, Koncentrat antycellulitowy chłodzący

 Marion, Koncentrat antycellulitowy chłodzący

 Marion, Koncentrat antycellulitowy chłodzący

5) DeBa BIO Vital, Zmiękczający balsam do rąk

 DeBa BIO Vital, Zmiękczający balsam do rąk

 DeBa BIO Vital, Zmiękczający balsam do rąk

6) BioPlasis, Organiczny peeling do każdego rodzaju cery - próbka 3ml

BioPlasis, Organiczny peeling do każdego rodzaju cery

7) RosaCure Intensive, Emulsja na dzień z filtrami ochronnymi SPF 30 i UVA - 5 ml
Ten produkt także mi się spodobał. Szkoda, że tylko 5 ml.

RosaCure Intensive, Emulsja na dzień z filtrami ochronnymi SPF 30 i UVA


     I jak spodobał się Wam sierpniowy ShinyBox? Według mnie ciekawy zestaw, jednak zamieniłabym np. balsam do rąk na jakiś kosmetyk z kolorówki, bo sama pielęgnacja to kiepski pomysł. Mimo tego nie żałuję, że zamówiłam tego boxa.

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...