poniedziałek, 12 sierpnia 2013

TAG Kolory tęczy

Dzisiaj postanowiłam pierwszy raz zamieścić tag. Polega on na dopasowaniu każdego koloru tęczy do kosmetyku ;)

Żółty
Oliwka do masażu z Alterry


Oliwka do masażu z Alterry - chyba nikomu nie trzeba jej przedstawiać :) Więcej informacji - oliwka z Alterry














Pomarańczowy

Mgiełka do ciała Aimi z Oriflame

Mgiełka do ciała Aimi z Oriflame
Ostatnio pisałam o niej w ulubieńcach - to jeden z moich ulubionych zapachów :) słodki i uwodzicielski :)













Różowy

Superskoncentrowane serum modelujące do biustu TOTAL PUSH-UP EFFECT - Eveline Cosmetics

Superskoncentrowane serum modelujące do biustu TOTAL PUSH-UP EFFECT - Eveline Cosmetics
Jeszcze Wam o nim nie wspominałam, ale bardzo lubię ten produkt. Jeśli stosuje się go 2 razy dziennie, fajnie napina biust :)













Czerwony

Lakier z firmy WIBO nr 369

Lakier z firmy WIBO nr 369
Bardzo lubię lakiery z WIBO, bo są trwałe, tanie i zazwyczaj mają fajny kolor. Dla mnie ta czerwień jest cudowna, niestety zdjęcie trochę przekłamało odcień - lakier jest ciemniejszy, nie wpada w pomarańcz.











Zielony

Łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu AWOKADO z Bielendy

Łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu AWOKADO z Bielendy
Chyba nie muszę pisać, że ten produkt to jeden z moich ulubieńców - płyn do demakijażu z Bielendy












Niebieski

Lakier do paznokci Colour Trends nr 27 SHANGHAI - KOBO

Lakier do paznokci Colour Trends nr 27 SHANGHAI - KOBO
To mój dość nowy nabytek i niestety nie miałam okazji go jeszcze przetestować. Jak tylko to zrobię, dam Wam znać :)















Mam nadzieję, że podobał się Wam ten tag ;)
Jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam do zabawy!

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...