wtorek, 10 września 2013

Nominacja do LBA po raz kolejny ;)

Dziękuję lubię gotować za nominację ;) Jest mi bardzo miło, że ktoś docenia moją pracę i z chęcią odpowiem na pytania ;)

Regulamin:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania:
1. Masz możliwość wypić kawę z kimś znanym. Kto to będzie?
Hmm... W pierwszym momencie pomyślałam, że z nikim, ale... :D Są dwie, nie trzy! osoby ;) Aktorzy z Supernatural: Jared Padalecki, Jensen Ackles i Misha Collins. Nie potrafię ich rozdzielić, oni po prostu tworzą cudowne trio ;)
2. Miasto, które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
Zdecydowanie Nowy Jork. Jestem zakochana w tym miejscu od czasu obejrzenia serialu Sex w wielkim mieście ;)
3. Ulubiona wieczorynka w dzieciństwie?
Gumisie i Smerfy ;) Tabaluga też był niezły ;)
4. Ulubiona zupa ;) ?
Co jakiś czas zmieniam zdanie, ale na chwilę obecną pieczarkowa (ale ta zrobiona przez moją mamę ;) )
5. Ostatnio ulubiony kosmetyk?
Mgiełka z Oriflame - Aimi ta pomarańczowa ;) Psikam się nią kiedy tylko mogę ;)
6. Ulubiony serial/film?
Serial Supernatural, film Titanic (chociaż niektórzy pewnie mają już go dość ;D )
7. Ulubiony słodycz?
Czekolada z orzechami Nussbeisser, mniam!
8. Opowiedz coś śmiesznego, np. dowcip, albo wklej śmieszny obrazek :)
Lepiej nie... To byłby suchar zapewne :D
9. Spódniczka/sukienka czy spodnie?
Spodnie, czasami sukienka ;) Za spódniczkami nie przepadam
10. Jaki masz kolor oczu?
Jak to kiedyś ktoś mnie podsumował w żartach: kolor brudnego Morza Bałtyckiego ;)
11. Jakie masz plany na jutro ;) ?
Takie jak do piątku - praktyka, potem do domu, napiszę notkę na bloga kulinarnego, a co dalej? Jeszcze nie wiem ;)

Nie nominuję nikogo, bo dużo osób już miało nominację i nie odpowiedziało na pytania. Gdybym znalazła jakieś nowe, fajne blogi, ułożę dla blogerek pytania ;)

Mam nadzieję, że odpowiedzi się Wam podobały ;)

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...