sobota, 7 września 2013

Ulubieńcy sierpnia 2013

Zapraszam na ulubieńców kosmetycznych miesiąca z mini recenzjami. W sierpniu (tak jak w lipcu) nie używałam za dużo kosmetyków, więc ograniczę się do 6 pozycji :)

Ulubieńcy sierpnia 2013


1. INDOLA, Serum na zniszczone końcówki włosów
Ten produkt otrzymałam z sierpniowym ShinyBoxem i uważam, że to strzał w 10. Fajnie nabłyszcza włoski, dzięki niemu mam większy ład na głowie (włosy nie sterczą we wszystkie strony :D ). Cena w sklepie internetowym to 33 zł za 50 ml.
2. NIVEA CLASSIC Pomadka ochronna
Pomadka ma przyjemny, delikatny zapach, a co najważniejsze - doskonale chroni nasze usta. Jestem od niej uzależniona i bez niej nie zasnę :) To dzięki niej nie mam spierzchniętych ust. Najlepsza z najlepszych.
3.MANHATTAN PRO SHINE, BASE COAT
Odżywia paznokcie, szybko wysycha i nadaje piękny połysk, a jest niedroga (kilka złotych). Lubię ją także za płynną konsystencję.
4. Kobo Professional, Baza pod cienie
O tej bazie zrobiłam osobny wpis - klik . Kosmetyk dalej służy mi wyśmienicie i dalej go polecam.
5. Ziaja, Krem do stóp głęboko nawilżający
Jak na krem do stóp nie ma odpychającego zapachu. Zawiera ekstrakt z owoców drzewa Tara, stabilizowany mocznik, prowitaminę B5, oligosacharydy i oligopeptydy z ekstraktu z białego łubinu. Bardzo dobrze nawilża przy używaniu raz dziennie.
6. Joanna, Plastry do depilacji ciała Sensual Comfort z nowoczesną formułą
Te plastry odkryłam na początku lipca i jestem z nich dalej bardzo zadowolona. Są troszkę słabsze od zielonej wersji ;) Zapraszam do osobnego wpisu - klik


A Wy dużo kosmetyków używacie latem? Stawiacie na pielęgnację czy kolorówkę w ciepłe dni?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...