poniedziałek, 16 września 2013

Mini zakupy

Wczoraj miałam chwilę czasu, więc postanowiłam wpaść dosłownie  na 5 minut do Rossmanna. Kupiłam kilka rzeczy, które chciałam przetestować i żeby uzupełnić zapasy ;)

Mini zakupy
Od lewej:
1. Miss Sporty, Studio Lash 3D Volumythic Mascara - 12,99 zł za 8 ml
2. Lactacyd Femina acti-fresh, Żel do higieny intymnej - 12,29 zł za 200 ml
Kiedyś widziałam go za 18 zł, więc uznałam, że za 12 zł muszę go w końcu wypróbować. Możecie spodziewać się recenzji ;)
3. Bielenda, Balsam do ust Soczysta Malina - 6,99 zł za 10g
4. Wella ProSeries Frizz Control, Odżywka do włosów - 7,49 zł za 500 ml 
Odżywka kupiona na promocji (obniżka z około 16 zł). Jestem ciekawa jak się sprawdzi.
5. Wibo, Odżywka Diamentowa siła - 6,99 zł za 7 ml
6. Wibo, Lakier do zdobienia paznokci nr 13 - 7,19 zł za 8 ml
,,Polowałam" na niego już od dawna i ciągle odkładałam na później jego zakup. W końcu go mam ;)

Dodatkowo dostałam kupon do konkursu Wibo - można wygrać kosmetyki ;) 

Używałyście tych produktów? Jak się u Was spisały?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...