poniedziałek, 9 września 2013

Moja kolekcja lakierów

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakiery do paznokci i brokaty, które znajdują się w moim posiadaniu :) Ciekawa jestem, czy też je macie i jak u Was się sprawują.
Od razu powiem, że nie kupuję drogich lakierów, bo... uważam, iż nie są one warte swojej ceny ;) Ewentualnie jak jakiś kolor by mi wpadł w oko, tylko wtedy mogłabym wydać troszkę więcej pieniążków na lakier ;) Uff... więc przejdźmy do sedna!

Swoje lakiery trzymam w takiej puszeczce/pudełeczku po ciasteczkach ;)
Moja kolekcja lakierów


Przejdźmy do poszczególnych lakierów. Na początek base coat, odżywki itp

Moja kolekcja lakierów - odżywki
 Od lewej:
1. EVELINE 8w1 Skoncentrowana odżywka do paznokci - moje paznokcie dobrze z nią współpracują ;)
2. Manhattan PRO SHINE Base Coat - pisałam o niej krótko w ulubieńcach sierpnia - klik
3. Wibo Diamentowa siła - używam jako top i sprawdza się doskonale
4. Wibo, Preparat do usuwania skórek - raz użyłam i leży :D

Lakiery jasne - białe i beżowe:
Moja kolekcja lakierów - biel i beż
 5.Miss Sporty, ET VOILA, biały lakier do frencza - nie zadawala mnie ten lakier i poszukuję ładnej bieli. Polecicie mi jakąś?
6. Miss Sporty, ET VOILA, Pastelowy lakier do frencza
7. Delia No. 1 nr 7
8. Miss Selene, nr 111

Żółty i zielenie:
Moja kolekcja lakierów - zółty i zielony
 9. Oriflame, Colour Breeze Nail Polish, SUN 24670 - tragiczne krycie i bardzo rzadka konsystencja, może po jakimś czasie trochę zgęstnieje i będzie lepiej
10.Bell, Air Flow, nr 712 - mój świeży nabytek, już niedługo pokaże moje próby zdobienia paznokci właśnie z tym lakierem ;)
11. Miss Selene, nr 216
12. Miss Selene, nr 217

Róże i fiolety:
Moja kolekcja lakierów - róże i fiolety
 13. Wibo Your Fantasy nr 35
14. Delia No. 1 nr 16
15. Wibo Express Growth nr 183
16. Miss Selene nr 238 - czeka na swoje pierwsze malowanie ;)
17. Wibo Your Fantasy nr 14

Czerwienie, bordowy i pomarańczowy:
Moja kolekcja lakierów - czerwony, pomarańczowy
 18. Eveline miniMAX nr 759 - również nowy nabytek, który czeka na przetestowanie ;)
19. Lovely Crystal Strenght nr 369 - uwielbiam te lakiery za kolor ;)
20. Delia No. 1 nr 23
21. Delia No. 1 nr 61

Niebieskie i reszta:
Moja kolekcja lakierów
 22. KOBO Professional, Colour Trends, nr 27 SHANGHAI - przepiękny kolor :)
23. Maybelline nr 657
24. Lovely Crystal Strenght nr się starł.. - ten lakier lubię mniej, jakoś kolor nie przypadł mi do gustu
25. CR Care Romeis nr 61 - lakier kupiony u chińczyka, raz użyłam, bo nie przepadam za brązami na paznokciach ;)
26. Delia No. 1 nr 67
27. Lovely Classic Nail Polish nr 85

Świecące ;) :
Moja kolekcja lakierów
 28. Essence colour&go nr 66 shiny godness
29. Miss Selene nr 168
30. Delia No. 1 nr 42

A tutaj kilka moich brokatów kupionych na Allegro po śmiesznie niskiej cenie ;)
Moja kolekcja lakierów - brokaty do paznokci

Jeśli też pisałyście o swoich lakierach - wrzućcie linka, chętnie poczytam ;)

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...