sobota, 14 września 2013

Miętowe paznokcie ;)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak się prezentuje miętowy lakier  z Bell  nr 712. Od niedawna próbuję zdobić paznokcie, więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne rady ;)

Najpierw nałożyłam base coat z Manhattanu, następnie 3 warstwy białego lakieru z Miss Sporty. Przy użyciu zwykłej gąbeczki do zmywania nałożyłam miętowy lakier. Pokryłam Wibo Diamentowa siła. Zdjęcia lakierów i małe recenzje znajdziecie tutaj .

Ombre biało-miętowe

Ombre

Takie paznokcie znalazłam gdzieś w internecie i postanowiłam je odtworzyć. Bardzo spodobało mi się połączenie bieli i miętowego. A Wam jak się podoba?
Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...