czwartek, 14 listopada 2013

LBA po raz kolejny + nowe rzeczy na wymianę ;)

     Dziękuję Monice za nominację ;) Miło się takie rzeczy czyta ;) Nie będę przedłużać i zacznę:
Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Oto pytania:
1. Ulubiony drink z palemką
Bardzo rzadko piję drinki, częściej sięgam po piwko ;) Jak już piję, to proszę barmana o "coś dobrego" :) Bardzo lubię Sex on the Beach i Pina Colada ;)
2. Wymarzone wakacje spędziłabym ... 
Zależy od humoru ;) Czasami mam ochotę wyrwać się z paczką znajomych w jakieś ciepłe miejsce, gdzie będzie można zaszaleć. Innym razem pragnę zakopać się w jakiejś chatce w górach przy kominku ;)
3. Kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie "życia"?
Hmm... Z pielęgnacji coś do odświeżenia, np. jakiś żel ;) Z kolorówki -tusz do rzęs.
4. Moja największa zaleta to ... ?
Najtrudniejsze pytanie... Pół godziny później... Dalej myślę, takie zadania chyba dają psychologowie... Hmm, jestem punktualna (jeśli nie zdycham po imprezie dzień wcześniej ;p). Kiedyś byłam szczera do bólu, teraz wolę czasami trzymać język za zębami, bo szczerość nie zawsze popłaca.
5. Moja największa wada to ... 
Czasami lubię sobie pomarudzić. Próbuję się tego oduczyć, ale jest ciężko ;) Często nie wierzę we własne siły/możliwości. Niestety. 
6. Twoja ulubiona książka ?
Obecnie jestem uzależniona od Pieśni Lodu i Ognia, ale kocham także Sagę o Ludziach Lodu (ładna to ulubiona książka... 8 + 47 = 55 sztuk ;) )
7. Dlaczego blogujesz ?
Przychodzi mi "milion" odpowiedzi na to pytanie, a tak naprawdę żadna nie jest dobra, wystarczająca, żeby wyczerpać temat... Po prostu robię to, co kocham - piszę. Gdyby było inaczej, dawno rzuciłabym wszystko i zapomniała o blogu.
8. Czy czytałaś "biblię" Blogera i co sądzisz o jej autorze Tomku Tomczyku ?
Oczywiście, dziękuję za możliwość przeczytania tej pozycji. Książka jest napisana świetnie, bardzo łatwo się ją czyta. Dowiedziałam się z niej kilku cennych informacji, chociaż liczyłam na więcej ;) Autora nie będę oceniać, bo go nie znam. Dodam jednak, że zdobył plusa tym, że pochodzi z Kołobrzegu ;)
9. Szklanka jest do połowy pełna czy pusta ??? innymi słowy czy jesteś optymistką ?
Staram się patrzeć realnie na świat, ale często zawładnie mną wielki optymizm albo pesymizm.
10. Co byś zrobiła z wygraną z totolotka 
Jeśli byłaby to duża kwota, to 80% zainwestowałabym (część na lokatę, część na giełdzie, część w nieruchomości itd.), pozostałe pieniądze wydałabym na wycieczkę dookoła świata i inne przyjemności ;)
11. Czy przyjaźń między kobietą a facetem to prawda czy mit ?
Koleżeństwo jak najbardziej możliwe, ale przyjaźń? Mit, zawsze ktoś będzie chciał czegoś więcej.

Moje 11 pytań:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Czy znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? Co o tym sądzą?
3. Co robisz, kiedy nie masz motywacji, żeby pisać?
4. Od kiedy interesujesz się kosmetykami?
5. Czy wyjście z domu bez makijażu jest dla Ciebie problemem?
6. Jakie miejsce najchętniej byś zwiedziła?
7. Gdzie siebie widzisz za 5-10 lat?
8. Uparcie dążysz do celu czy poddajesz się już na starcie?
9. Czy zmieniłabyś coś w swoim życiu, gdybyś mogła? Jeśli tak, to co?
10. Moja wymarzona praca to...
11. Masz swojego idola? Kto nim jest i dlaczego?

Kto może odpowiadać na te pytania? Każdy! Jeśli macie ochotę odpowiadajcie w komentarzach lub u siebie na blogu. Z chęcią poczytam Wasze odpowiedzi (nie muszą być na wszystkie pytania).
Mam nadzieję, że JokoSekrety Naszego Piękna i MissJustinkie odpowiedzą chociażby w komentarzach ;) Wszystkich zapraszam do zabawy ;)

Kolejna sprawa: Dodałam w końcu rzeczy na wymianę/sprzedaż ;) Zachęcam do obejrzenia moich propozycji - klik.

Justyna



Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...