wtorek, 5 listopada 2013

Ulubieńcy kosmetyczni września i października 2013

Aż dwa miesiące temu pisałam post o tej tematyce. Przez ten czas znalazłam kilka produktów godnych uwagi. Zapraszam do zapoznania się z moimi propozycjami.

Ulubiency kosmetyczni wrzesień październik 2013

Zaczynamy od kosmetyków pielęgnacyjnych:
Ulubiency kosmetyczni wrzesień październik 2013
 1. Balea, Urea Fußcreme (Krem do stóp z mocznikiem)
Pisałam Wam już o nim jakiś czas temu. Im dłużej go używam, tym bardziej nie chcę, żeby się skończył. Dzięki niemu skóra łatwiej się złuszcza, jest nawilżona. Dobra jakość za niską cenę! Zachęcam do przeczytania recenzji TUTAJ
2. Organique, Hot&Spicy Płyn do kąpieli
Produkt ma przyjemny, jesienny zapach, który umili każdą kąpiel po ciężkim dniu. Kolejny plus za dość przyzwoitą pianę.
3. BeBeauty, Płyn micelarny
Tego produktu nie muszę przedstawiać. Mój ulubiony produkt do demakijażu!

I poprzez paznokciowe skarby:
Ulubiency kosmetyczni wrzesień październik 2013
 4. AllePaznokcie, Oliwka do skórek
Jakiś czas temu zrobiłam zakupy paznokciowe na Allegro - klik. W moim zamówieniu znalazły się 3 oliwki. 2 pozostałe mają bardzo sztuczny zapach, ale ta (waniliowa) jest całkiem przyjemna i lubię jej używać. Nie mam już takich przesuszonych skórek.
5. Eveline Cosmetics, Odżywka do paznokci 8w1
Używałam jej bez przerwy 2-3 miesiące. Po tym czasie moje paznokcie są bardzo twarde i prawie nie do zdarcia. Teraz akurat mam przerwę w używaniu. Po dwóch tygodniach moje paznokcie dalej są mocne.

Kończymy na kolorówce:
Ulubiency kosmetyczni wrzesień październik 2013
6. Oriflame, Korektor pod oczy+Hean, korektor pod oczy
Te dwa produkty umieściłam w jednej pozycji, ponieważ stosowane osobno nie dawały mi efektu, którego oczekiwałam. Produkt z Hean dobrze zasłania cienie, a z Orfilame rozświetla skórę pod oczami. Utrzymują się dość długo.
7. Oriflame, Wonder Lash Mascara
Mój ulubieniec od ponad roku. Próbowałam używać innych maskar i nie znalazłam żadnej, która byłaby lepsza. Tutaj macie recenzję - klik. Goni ją tusz z Miss Sporty, ale jeszcze mu trochę brakuje.

Jak Wam się podobali moi ulubieńcy kosmetyczni ostatnich miesięcy? Może używałyście tych produktów? Jakie wywarły na Was wrażenie?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...