piątek, 15 listopada 2013

Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący

     Ten szampon bardzo długo czekał na swoją kolej. Zawsze znalazłam coś innego i produkt z Joanny odsuwałam na bok. Teraz trochę żałuję, że tak długo czekałam.

Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący



Opis producenta i skład:
Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący


Opakowanie: plastikowa biała butelka, zamknięcie typu ,,klik". Trzeba uważać, żeby nie wylać zbyt dużo produktu, ponieważ dziurka jest dość duża.
Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący
Cena: około 6-7 zł
Pojemność: 300 ml
Zapach: piwny ;)
Moja opinia: 
Szampon dobrze myje włosy, pieni się (SLES). Nie plącze moich włosów, nie zauważyłam przesuszenia. Faktycznie dzięki niemu moje włosy są trochę dłużej świeższe, puszyste. Mimo to po każdym myciu używam odżywki/maski. Ciekawy szampon, po który pewnie nie raz jeszcze sięgnę.

Jakie są Wasze ulubione szampony do włosów?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...