piątek, 1 listopada 2013

TAG Kocham jesień

Od miesiąca chodzi mi po głowie zrobienie tego TAGu. Bo czy ja kocham jesień? Zawsze uważałam, że jesień i wiosna to najgorsze pory roku. Wolę albo ciepło albo zimno, a takie pomieszanie z poplątaniem trochę mnie męczy. Mimo to chyba kocham jesień. Uświadomiłam sobie to 2 dni temu. Zaraz po przyjściu ze spaceru i zobaczyłam ten TAG u Sekrety Naszego Piękna i zdecydowałam, że też zrobię taki wpis. To tak słowem wstępu. Zapraszam!


1. Ulubiona szminka na jesień?
Nie jestem szminkową dziewczyną, ale parę sztuk w swojej kolekcji mam. Ostatnio noszę najczęściej z Oriflame - Power Shine kolor Pink Elixir. Nie podkreśla skórek i nie wysusza ust. Ten kolor trafił mi się przypadkiem, bo zamówiłam inny, ale nie chciało mi się już wymieniać. Dobrze, że ją zostawiłam.
Oriflame, pomadka

Oriflame, pomadka


2. Ulubiony lakier na jesień?
Ciężki wybór. Postawię na czerwień i ciemną zieleń.


Lakiery na jesień
Lovely, Crystal Strenght nr 369 i Miss Selene nr 217
Zapraszam do wpisu z moją kolekcją lakierów - klik

3. Co najbardziej lubisz pić jesienią?
Za kawą nie przepadam, ale za to uwielbiam herbaty. Jestem herbaciarą od około roku i mam w sporą kolekcję. Ostatnio moimi ulubionymi są te z BIG ACTIVE. Tutaj akurat pokażę Wam biała i grejpfrutową:


herbaty BIG ACTIVE

4. Ulubiona świeca na jesień?
Zazwyczaj palę podgrzewacze, bo szybko się kończą. Nie lubię za długo mieć jednego zapachu, bo błyskawicznie mi się nudzi ;) Na niektórych zdjęciach widzicie je w tle.

5. Ulubione perfumy na jesień?
Latem preferowałam cięższe zapachy, a teraz tęsknię za słońcem i ciepłem, dlatego po długiej przerwie zaczęłam używać wody toaletowej Sun z Oriflame. Ten zapach zawsze doceniam jesienią. Latem za nim nie przepadam, ale od października staje się moją obsesją.


Oriflame, woda toaletowa SUN

6. Ulubione akcesoria na jesień?
Tak jak Sekrety Naszego Piękna, uwielbiam szale. Jesienią zazwyczaj nosiłam je w kolorze bordowym. Jednak w tym roku od wiosny pozostaję wierna temu oto szalowi, który zakładam do beżowego trencza:


Szal, Carrefour
Dzięki niemu przypominam sobie ciepłe lato ;)
Kupiłam go 1,5 roku temu w Carrefourze za jedyne 10 zł.

7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'ową, za co byś się przebrała?
W jakimś konkursie pojawiło się to pytanie i odpowiem tak samo tutaj: za gnijącą pannę młodą. Za dużo The Walking Dead się naoglądałam ;))

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Przyznam szczerze, że nie orientuję się za dobrze w trendach. Wiem, że krata jest dalej modna. Nie podążam ślepo za modą. Ubieram się w to, co lubię. Na potrzeby tego tagu wygooglowałam sobie najważniejsze rzeczy i chyba pozostanę przy tej kracie.
PS Powrót spódnicy noszonej na spodnie? To nie dla mnie ;)

9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Lubię i nie lubię długich wieczorów. Czasami miło jest poczytać książkę z herbatą w dłoni, ale po jakimś czasie brakuje mi słońca. Mimo wszystko, ja już wyczuwam zimę, a potem szybko wiosnę ;)

Zachęcam Was do zrobienia TAGu Kocham jesień. Jeśli się zdecydujecie, zostawcie link na dole. Chętnie poczytam, co sądzicie o jesieni.

Justyna

PS1 Byłam konsultantką Oriflame i trochę kosmetyków mi zostało, dlatego tyle ich w tym wpisie widziałyście.
PS2 Jak podoba się Wam nowy wygląd bloga? 
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...