poniedziałek, 11 listopada 2013

Klub Paznokciowy, Tydzień 2 - Kocie łapki ;)

     Z niecierpliwością czekałam na zestawienie wszystkich wzorków z ostatniego tygodnia i nowy wzór do wykonania - klik. Muszę przyznać, że dziewczyny naprawdę bardzo ładnie wykonały manicure. Trochę mi głupio, bo te moje wypociny to... Szkoda gadać ;) Mimo to lubię malować pazurki, dlatego przedstawiam Wam moją propozycję na tydzień 2 (kot ma najeżony ogonek, bo jest po prostu zły, a krzywe oczka... no cóż - nobody's perfect ;) ):
Manicure kocie łapki



Manicure kocie łapki

A tutaj przedstawiam Wam moją małą inspirację - Czarusię. Niestety nie chciała pozować...
Manicure kocie łapki

Lakiery, których użyłam:
1. Eveline, Skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 - baza
2. Delia No. 1 nr 61 - tło
3. Lovely, Classic Nail Polish nr 85 - głowa kotka
4. Oriflame, Colour Breeze Nail Polish - SUN - oczy
5. Wibo, Lakier do zdobienia paznokci nr 13 - ogonek
6. Seche Vite, Top coat

Lakiery do namalowania kocich łapek

Czekam z niecierpliwością na Wasze prace!

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...