środa, 20 listopada 2013

Zdjęcia moich włosów + aktualna pielęgnacja

   Często widzę posty dziewczyn, które pokazują swoje włosy, robią porównania długości. Postanowiłam zrobić zdjęcia, żeby zobaczyć, jaką mają długość. Byłam w szoku, że tak urosły. Pamiętam jak dziś czasy, kiedy sięgały mi zaledwie do ramion (gdy były wyprostowane). Byłam pewna, iż są o wiele krótsze, przecież co 2-3 miesiące odwiedzam fryzjerkę, żeby mi wyrównała wszystkie włosy. Oto powód całego zamieszania:



Moje włosy

Przed erą prostowania, farbowania, suszenia gorącym powietrzem i innego katowania się nad moimi włosami, były proste jak druty, nie chciały się kręcić nic a nic. Teraz jest jak jest, z czasem coraz lepiej to wygląda, ale pozostało przede mną dużo pracy :)
Około 20 miesięcy temu ostatni raz farbowałam włosy. Na zdjęciach widzicie mój naturalny kolor.

Moja pielęgnacja
Moja pielęgnacja włosów

1. Szampon - Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący: włosy przetłuszczające sięrecenzja. Teraz zamierzam wrócić do szamponów z Alterry.
2. Odżywka - Garnier, Odżywka do włosów zniszczonych 'Awokado i masło karite' - zamierzam zmienić ją, bo już mi się znudziła.
3. Maska - L'Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się
4. Olej - Olejek Sesa - post o olejowaniu. Raz użyłam oleju kokosowego, ale efekt nie przypadł mi do gustu.
5. Serum - Toni&Guy Classic, Shine Gloss Serum
6. Szczotka : Tangle Teezer, ale o tym przyrządzie już wkrótce.
7. Peeling skóry głowy - spróbowałam peelingu głowy i spodobało mi się - przed zmyciem oleju, połączyłam olejek Sesa z cukrem i masowałam skórę głowy.

W planach:
1. Jantar
2. Regularne branie Skrzypowity

Jakich kosmetyków Wy używacie do pielęgnacji włosów?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...