środa, 13 listopada 2013

Wycieczka do Afryki w domowym zaciszu... Czy to możliwe?

     Czy też czasami wpadnie w Wasze ręce kosmetyk, którego zapach jest dla Was tak przyjemny, że nigdy nie chciałybyście go zmienić? U mnie zdarza się to bardzo rzadko. Kilka miesięcy temu natknęłam się na ten oto płyn do kąpieli:

Oriflame, Discover Kenya, African Sunset Bath Foam


Opakowanie: typu klik, mały minus za trudne zamykanie (trzeba mocno przycisnąć, żeby się dokładnie zamknął)
Skład:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURETH-3, PARFUM, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM CITRATE, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, CI 15510, CI 42090
Pojemność: 400 ml
Cena: 17 zł (w promocji taniej, ja kupiła go chyba za kilka złotych)
Dostępność: konsultantki Oriflame, Allegro
Moja opinia:
Część z Was pewnie nie lubi produktów z Oriflame i pomyślicie, że znowu wpis o jakimś kosmetyku tej firmy... Nie warto czytać... I tutaj się mylicie! Jeśli lubicie słodkie zapachy, to musicie wypróbować ten płyn! Dla mnie jego zapach jest obłędny. Odpowiedź na pytanie w tytule brzmi: tak, to możliwe! Podróż do Afryki - wystarczy zamknąć oczy, reszta to już moja wyobraźnia ;) Mimo że nie przepadam za kąpielami, z nim mogłabym moczyć się w wannie codziennie ;) Nie wysuszył mojej skóry (nie mam problemu z suchą skórą).


Oriflame, Discover Kenya, African Sunset Bath Foam

Justyna                    
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...