środa, 23 października 2013

Mobile Mix #3

     Długo nie mogłam się zebrać, żeby napisać ten post. Jesienne lenistwo dopadło i mnie. Ale motywuję się i przychodzę do Was przede wszystkim z podziękowaniami za tyle komentarzy i niedługo 2.000 odsłon mojego bloga :) Bardzo mnie to mobilizuje i cieszę się, że jesteście tutaj ze mną ;)
Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć ze spaceru z poprzedniego tygodnia ;)

spacer w lesie

spacer w lesie

spacer w lesie

spacer w lesie

spacer w lesie

spacer w lesie

spacer

szyszka mała

malinki

 Malinki ♥

malinki

 Olejowanie paznokci i doprowadzanie ich do wymarzonego kształtu:

olejowanie paznokci

Tea is good for everything 
herbata

Śniadanko - płatki, banan, mleko ;)
płatki z mlekiem i bananem

A jak Wy spędzanie jesienne dni? Mnie coraz trudniej zebrać się, żeby gdzieś wyjść, a pogoda nie zachęca - pada deszcz, jest pochmurno. Jakie macie sposoby na umilenie sobie czasu? ;)

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...