czwartek, 17 października 2013

Lakier N3 z AllePaznokcie

Tym razem zapraszam na post paznokciowy ;) Wiem, wiem, bardzo dawno takiego nie było... ;)
Lakier N3 z AllePaznokcie

Lakier N3 z AllePaznokcie
Zdjęcia robione 2 dni po malowaniu.
Muszę Wam powiedzieć, że urzekł mnie kolor. Jest po prostu taki mój ;)
Lakier kosztował około 1,50 zł (link do moich zakupów na Allegro - klik)
Zaskoczył mnie pozytywnie tym, że potrzebowałam tylko 2 grubszych warstw, żeby uzyskać taki kolor (może i przydałaby się trzecia, ale przy dwóch też jest dobrze). Przypomnę, że przy malowaniu innymi lakierami z tej firmy potrzebowałam aż czterech warstw! Przy tym lakierze także uniknęłam nieestetycznego piaseczku na pazurkach.
Trwałość: dobra, około 5 dni
Podsumowanie: Jestem z  niego bardzo zadowolona ;) Ładny kolor, łatwa aplikacja, dobra trwałość.

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...