sobota, 19 października 2013

Moja pielęgnacja twarzy

Dzisiaj pokażę Wam moje produkty do pielęgnacji buzi. Mam cerę mieszaną - tłusta w strefie T, dość wrażliwą.

Produkty do mycia/demakijażu:
1. Garnier Skin Naturals, Żel Garnier Czysta Skóra Active 
Używam go od czasu do czasu, gdy mam większe problemy z niedoskonałościami
2. BeBeauty, Micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu
Od kilku dni testuję, stosuję wieczorem
3. Oriflame Pure Nature, Kojący żel z organicznym ekstraktem z aloesu i arniki 80%
Bardzo delikatny żel do mycia, nie pieni się, stosuję rano.
4. Bielenda, Łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu, awokado
Recenzja -klik. Ostatnio nawet on mnie podrażnia, to samo z micelem z Bielendy. Mogę tylko stosować:
5. BeBeauty, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
Tak jak u góry wspomniałam - oczy mnie po nim nie pieką - pełen sukces ;)

Moja pielęgnacja twarzy
 Kremy, toniki i inne:
6. Oriflame Pure Nature, Odświeżająca żelowa maseczka z organicznymi ekstraktami z cytrusów i świetlika
Nie widzę efektów jej działania. Może za krótko trzymam na buzi?
7. Floslek, Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i rumiankiem
Bardzo go lubię, nawilża i usuwa lekkie opuchnięcia po nocy
8. Marion, Plasterki punktowe na wypryski 
i
9. Pasta cynkowa
Moja mała walka z wiatrakami. Wypryski pojawiły się u mnie tuż przed 21 rokiem życia. Bardzo późno. Nie jest ich jakoś bardzo dużo, ale naprawdę uprzykszają życie.
10. Apis, Enzymatyczny peeling do twarzy z żurawiną
Delikatny produkt, mój jedyny peeling, który polubił się z moją kapryśną cerą ;)
11. Apis, Ujędrniający krem z żurawiną i olejkiem arganowym
W końcu moja cera polubiła jakiś krem ;) Recenzja - klik
12. RosaCure intensive, Emulsja o działaniu ochronnym SPF 30
Bardzo fajny produkt, który był w ShinyBoxie. Fajnie matowił cerę, zapewne kupię go, gdy będzie zbliżało się lato ;)
13. Ziaja, Tonik ogórkowy
Dalej nie pasuje mi zapach, ale jakoś powoli się do niego przekonuję ;)
Moja pielęgnacja twarzy
14. Glinka czerwona
15. Glinka zielona
Moje maseczki, które bardzo lubię, mam po nich uspokojoną buzię. Nie lubię uczucia zasychania tych masek na twarzy, ale to już taki ich urok ;)

Moja pielęgnacja twarzy - glinki

Używacie jakieś produkty? Polubiłyście się z nimi? :) A może jakieś kosmetyki byście mi poleciły?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...