niedziela, 20 października 2013

ShinyBox październik 2013

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, co dostałam w pudełeczku ShinyBox. Pudełko nawiązywało do 15 października, kiedy to obchodzimy międzynarodowy dzień walki z rakiem piersi.

ShinyBox październik 2013

ShinyBox październik 2013
 Oprócz tych kosmetyków znalazły się również zniżki do sklepu mineralnie.pl i 10% na następnego ShinyBoxa, a także ulotka zachęcająca do badania piersi.

ShinyBox październik 2013

ShinyBox październik 2013

ShinyBox październik 2013

ShinyBox październik 2013

ShinyBox październik 2013

 Moja opinia
Według mnie pudełko nie jest złe, ale też nie jest dobre. Można powiedzieć: pół na pół ;) Ucieszyłam się z możliwości przetestowania top coatu Seche Vite, płynu do kąpieli z Organique, maski do twarzy z TBS i próbek szamponu FLOSLEK. Szamponu, płynu do kąpieli i maseczki już użyłam. Szampon i płyn warte uwagi, ale maseczka... Wiem, że to przez moją cerę, ale zanim skończyłam ją nakładać, myślałam, że wypali mi twarz. Nigdy nie spotkałam się z taką szybką reakcją skóry ;/ Może wiecie, które składniki tak działają? Poniżej zamieszczam zdjęcie składu.
Szkoda, że w tym pudełku produkty pełnowymiarowe to w 2/3 saszetki. Nie cieszą mnie również bransoletki, bo ja po prostu takich ozdóbek nie noszę, nie są w moim stylu. Dziwne jest też to, że podają cenę balsamu na włosy 64 zł, a on kosztuje niecałe 30 zł, góra ok. 40 zł i tak można dalej wyliczać...
Żałuję, że nie miałam subskrypcji. To moje 3 pudełko z rzędu. Kupiłam je przed ogłoszeniem, że dla subskrybentek będą dodatki. Gdybym je dostała, to zupełnie inaczej patrzyłabym na tego boxa.
ShinyBox październik 2013
A jak Wam się podobała zawartość? Warta swojej ceny?

Justyna

PS Publicznie oświadczam, że do końca listopada nie kupię kosmetyków. Jak obiecałam tylko sobie, to... Właśnie idzie do mnie paleta cieni. Postanowiłam kupić jakąś tanią, aby ćwiczyć makijaż. Z przesyłką kosztowała ponad 40 zł, a zawiera aż 88 cieni. Na początek może być ;)
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...