środa, 30 października 2013

Projekt denko - październik 2013

Projekt denko - październik 2013

Kolejny miesiąc już prawie za nami, więc zapraszam na Projekt Denko. Jak zwykle dużo pielęgnacji. 


Projekt denko - październik 2013

 1. Świeca zapachowa Ocean Mist z Home&You
Kupiłam ją rok temu za niecałe 10 zł (przeceniona z 30 zł). Ma delikatny zapach i jest słabo wyczuwalna. Mi to nawet odpowiadało.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

2. Pure Care, Puszek, patyczki kosmetyczne z bawełny
Zwykłe, tanie patyczki. Nie gną się i nie łamią podczas używania.
Czy kupię ponownie? - TAK

3. Antyperspiracyjny żel do stóp z ekstraktem z szałwii
Zużyłam go około połowę. Więcej nie dałam rady. To, że ładnie nie pachnie - zniosę bez problemu. Ten żel sprawiał, że moje stopy zaczynały brzydko pachnieć. Dziwne, nieprawdaż? Dodam, że nie mam jakiegoś problemu z niemiłym zapachem stóp, tylko z potliwością. Niestety stopy po nim gorzej się pociły, ale nawet przesuszał je (na 3. w składzie miejscu alkohol).  Pamiętam, że ten żel kosztował grosze, ale i tak omijajcie go.
Czy kupię ponownie? - NIE

4. Progres Cosmetics, Pomadka pielęgnacyjno-ochronna TRUSKAWKA
Pomadka była dość tania. Kupiłam ją w kiosku, bo zapomniałam z domu mojej pomadki ochronnej. Gdy spojrzałam na termin przydatności - wrzesień 2013... Użyłam jej kilka razy i przyniosła moim ustom ulgę. Niestety z ww przyczyn, muszę ją wyrzucić.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

5. Phenome, Szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy
W buteleczce znajdowało się tylko 50 ml produktu, więc starczył mi na kilka użyć. Z tego co zauważyłam, dobrze wpływał na stan mojej skóry/włosów. Do tego pięknie pachniał. Z chęcią używałabym go dalej, ale wysoka cena uniemożliwia mi to. Może jak obniżą, to kupię go.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

6. Olejek Sesa
W mojej przygodzie z olejowaniem ten produkt jest dalej najmilej widzianym olejem na mojej głowie. Włosy się wolniej przetłuszczają i ładnie błyszczą. Duszący zapach utrzymuje się bardzo długo, więc dla wrażliwych nosków to może być problem. Tutaj link do mojego posta o olejowaniu - klik. Trochę się pozmieniało i planuję aktualizację ;)
Czy kupię ponownie? - TAK

7. Oriflame, Żel do mycia twarzy z organicznymi ekstraktami  z jagód acai i granatowca
Zwykły żel do twarzy, dobrze się pienił, oczyszczał buzię. Nie zrobił żadnych nieprzyjemnych niespodzianek.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

8. Rexona, Antyperspirant w kulce Crystal, Clear Aqua
Jako antyperspirant spisał się całkiem dobrze, ale przeszkadzał mi jego duszący zapach.
Czy kupię ponownie? - NIE

9. Nivea, Antyperspirant Invisible
Mój ulubieniec - zabezpiecza i ma ładny zapach.
Czy kupię ponownie? - TAK

10. Garnier Mineral, Antyperspirant UltraDry
Kolejny ulubiony antyperspirant. Dobrze zabezpiecza przed przykrym zapachem i ładnie pachnie.
Czy kupię ponownie? - TAK

11. Balsam do ciała ,,Dairy Fun" o zapachu kokosa
Zwykły balsam do ciała o przepięknym zapachu. Delikatnie nawilżał, był trochę zbyt lejący. Więcej możecie przeczytać TUTAJ
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

12. Lirene, Ujędrniający peeling myjący
Dosyć gruby zdzierak, który bardzo lubiłam. Miał bardzo przyjemny zapach i ładnie ścierał naskórek. Pozostawiał minimalny film na skórze. Działania wyszczuplającego nie zauważyłam, ale tego nie oczekiwałam. Jest to produkt godny uwagi.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM

13. Żel do higieny intymnej Facelle
Delikatny żel, nie podrażnia. Mój ulubieniec.
Czy kupię ponownie? - TAK

Projekt denko - październik 2013

 14. Perfecta, Maska-serum do stóp i wulkaniczny peeling do stóp
Polubiłam ten produkt, a szczególnie peeling, który dobrze poradził sobie z moimi stopami (a łatwe to nie jest ;) )
Czy kupię ponownie? - TAK

15. FlosLek, Szampon dermatologiczny ESTABION S
Umył mi włosy, nie podrażnił skóry. Nie będę więcej się wypowiadać, bo to tylko próbka. Nie kupię go ponownie, bo nie mam problemów, z którymi musiałby sobie radzić ten produkt.
Czy kupię ponownie? - NIE

16. Ziaja, Maska anty-stres z glinką żółtą
Lubię maseczki z tej firmy i chyba dużo osób też je ceni. Wygładziła i uspokoiła moją cerę.
Czy kupię ponownie? - TAK

17. The Body Shop, Maska do twarzy z wit. E
Hmm, cóż mogę napisać o tej maseczce? Wypala twarz. Nic więcej nie mogłam zaobserwować, bo szybko zmyłam ją z buzi.
Czy kupię ponownie? - NIE

Projekt denko - październik 2013
 18. American Way, Nożyczki 
Pokazywałam je Wam tutaj. Odpakowałam je i zanim cokolwiek z nimi zrobiłam - złamały się. Taki siłacz ze mnie! (Zapomniałam Wam je pokazać, ale w końcu mi się udało.)
Czy kupię ponownie? - NIE

Gość specjalny: No pogłaszcz mnie!
Słodki kociak

Justyna           
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...