środa, 16 października 2013

Kosmetyki z Niemiec + 2 rzeczy z Biedronki ;)

Od dawna chciałam przetestować niemieckie kosmetyki z DM-u. Ale jakoś nigdy nie złożyło się, żebym miała do nich dostęp. Używałam niemieckich antyperspirantów (uważam, że są lepsze od polskich - niby takie same, a jednak inne :D ), ewentualnie szamponów czy odżywek. Ale oto nastał ten moment i dostałam ładniutką paczuszkę kosmetyków, za którą dziękuję ;)
Znalazły się w niej kosmetyki Balea, Alverde, P2, TeeProSyn, ISANA MED, a nawet moja ulubiona pasta Elmex i dezodorant Playboy ;)
Od lewej:  kremy do stóp/peelingi, żel do mycia, peelingi do ciała, szampony, żel do golenia (ma cudowny kokosowy zapach ;) )
Kosmetyki z Niemiec - Balea, ISANA, Alverde, P2
 Kultowe lakiery z P2, Elmex, próbka primera, serum z kofeiną, kremy do rąk, żel do mycia, dezodorant i na dole dwie kredki do oczu z P2.
Kosmetyki z Niemiec - Balea, ISANA, Alverde, P2

Lakiery do paznokci z P2
 A tutaj w całym zamieszaniu znalazł się mega micel z Biedronki i żel do mycia twarzy, o którym dużo słyszałam i postanowiłam sprawdzić go ;)
BeBeauty, płyn micelarny i micelarny żel myjący

Oprócz tego dostałam kilka ciuszków ;) Także żadnych zakupów już w tym miesiącu nie planuję. Teraz zastanawiam się, które produkty używać najpierw ;) Oby tylko takie problemy istniały ;D


Używałyście tych kosmetyków? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii ;)
Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...