piątek, 25 października 2013

Domowe SPA - jesienny relaks

Jesień zagościła już na dobre - drzewa zgubiły liście, pojawiły się pierwsze przymrozki, wieczory stały się baaardzo długie. To idealna pora na to, aby zafundować sobie odrobinę relaksu. Moim sposobem na to jest domowe SPA. Wcale nie musimy wydawać dużo pieniążków, wystarczy pomysłowość ;)

Domowe SPA - jesienny relaks


Po 1. Zapal świeczkę zapachową - ja wybrałam mojego ulubieńca - Bolsius o zapachu waniliowym. Jest wydajna, a kosztowała kilka złotych.
CIAŁO:
Po 2. Wykonaj depilację - w okresie jesienno-zimowym często zapominamy o tym, ale większości z nas poprawia samopoczucie gładka skóra. Jeśli jesteś zwolenniczką naturalności, pomiń ten punkt ;)
Po 3. Wykonaj peeling ciała i stóp - dzięki niemu balsam lepiej się wchłonie, unikaj miejsc świeżo depilowanych, aby ich nie podrażnić ;)
TWARZ/WŁOSY:
Po 4. Umyj włosy ulubionym szamponem
Po 5. Nałóż odżywkę na włosy - odżywione włosy będą gładkie i lśniące
Po 6. Peeling twarzy - ja używam enzymatycznego, bo jest delikatny i nie podrażnia mojej cery
Po 7. Nałóż maskę na włosy i na twarz
Po 8. Nalej ciepłej wody do wanny, dodaj płyn, wygodnie usiądź i rozkoszuj się chwilą ;) Ja lubię poczytać książkę albo zwyczajnie poleżeć z zamkniętymi oczami. Akurat podczas mojej kąpieli padło na romansidło ;)

Nicholas Sparks, Na zakręcie


Gdy już wyjdziemy z kąpieli pozostaje nam nawilżyć całe ciało:

  • twarz: płyn micelarny + krem,
  • włosy: serum odbudowujące końcówki,
  • ciało: antyperspirant, kremy, balsamy, oliwki.

Domowe SPA - jesienny relaks


Domowe SPA - jesienny relaks


Jeśli macie więcej czasu, możecie zająć się paznokciami - o tym napiszę w niedalekiej przyszłości ;)
A jak Wy lubicie się relaksować w domowym zaciszu? :) Czy wolicie udać się do kosmetyczki albo nawet do SPA na weekend i nie marnować czasu w domu?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...