wtorek, 15 października 2013

Balsam do ciała ,,Diary Fun" o zapachu kokosa

Dawno już nie było recenzji produktu, dlatego powracam do tego ;) Dzisiaj na tapecie balsam. Zapraszam do czytania ;)
Balsam do ciała ,,Diary Fun" o zapachu kokosa
Opis producenta:
Balsam do ciała ,,Dairy Fun" o zapachu kokosa - to smakowita pielęgnacja Twojego ciała. Nasz aromatyczny balsam doskonale nawilża i odżywia Twoją skórę, sprawia, że staje się ona jedwabiście gładka  i pięknie pachnie. 
Skład:
Balsam do ciała ,,Diary Fun" o zapachu kokosa
Niestety produkt zawiera na drugim miejscu parafinę - produkt uboczny ropy naftowej. Z tych dobrych składników m.in. woda, pantenol, octan tokoferylu (tocopheryl acetate), alantoina. 
Konsystencja: dość lejąca się
Wydajność: Według mnie produkt był wydajny, starczył mi na bardzo długo ;)
Pojemność: 400 ml
Cena: około 10 zł
Dostępność: Kaufland
Balsam do ciała ,,Diary Fun" o zapachu kokosa
Moja opinia: Kupiłam ten balsam ze względu na ładne opakowanie ;) Bardzo lubiłam go ze względu na słodki zapach, który utrzymywał się bardzo długo. Niestety nie potrafię określić tego jak nawilżał, bo mam skórę normalną i od czasu do czasu smaruję się balsamami, żeby uniknąć przesuszeń, np. na łydkach. Ten produkt spełniał to zadanie. Jedynym minusem było to, że często "uciekał" mi na podłogę - był zbyt lejący się.

Używałyście?

Justyna

PS Dobrze, że postanowiłam o nim napisać, bo niedawno produkt stracił ważność ;)
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...