poniedziałek, 21 października 2013

Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Dzisiaj będzie pierwszy test tuszu. Na tapecie firma Oriflame. Zapraszam!

Opakowanie: 
Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Od producenta: Rzęsy, o jakich marzyłaś! Maksymalnie długie, gęste, podniesione i jedwabiście gładkie! Rewolucyjna szczoteczka 3D rozdziela rzęsy i każdą otacza warstewką tuszu, rozprowadzając go idealnie gładko, bez grudek. Supertrwałe pigmenty gwarantują intensywność koloru, a mleczko z liści palmy - kopernicji odżywia rzęsy. 

Jak używać:

Krótkie włoski podnoszą rzęsy i równocześnie je podkręcają, długie włoski dokładnie je rozczesują i nadają im wyjątkową długość i objętość.


Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Skład:
AQUA, STEARIC ACID, HYDROGENATED CETYL OLIVE ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, TRIETHANOLAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, PVP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, HYDROGENATED MYRISTYL OLIVE ESTERS, LECITHIN, CETEARETH-20, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, BHT, PEG-12 DIMETHICONE, ETHYLPARABEN, CI 77499, CI 77007, CI 77491, CI 77492

Pojemność: 8 ml
Cena: Jeśli jest w promocji, często około 16 zł

A tutaj efekt na rzęsach - najpierw pomalowane krótkimi włoskami, a następnie rozczesane dłuższymi. Mogłabym popracować i jeszcze bardziej je uwydatnić, ale zależało mi na naturalnym wyglądzie. Z góry przepraszam za jakość zdjęć bez tuszu, musiałam ruszyć ręką/okiem. 

Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara


Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Moja opinia: Dla mnie jest to najlepszy tusz z jakim się dotychczas spotkałam. Szybko wydłuża moje krótkie rzęsy. Zresztą możecie to zobaczyć same ;) Na początku mojej przygody z tym tuszem miałam problem ze szczoteczką, bo często lądowała mi w oku, ale to już przeszłość ;) Według mnie tusz jest trwały, nie rozmazuje się. 

Używałyście już tego cudeńka? :)

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...